نمای کلی

برخی از مشتریان ارتباط خود با ما را در قالب یک قرارداد بلند مدت حفظ می کنند. برخی نیز ما را به عنوان یک پیمانکار دوره ای برای رفع نیاز های مقطعی انتخاب می کنند انعطاف پذیری کلید پیشنهادهای ماست. به هرحال در تمام موارد تمرکز ما برروی ارائه خدمات با کیفیت است که متناسب با نیازهای شما طراحی شده اند تا اینکه ما را همکار خود بدانید.

چه خدمتی مد نظر شماست؟
قصد انجام چه کاری را دارید؟
به واحد فروش ما ایمیل بزنید.
 

 بازپرداخت کامل وجه در صورت عدم رفع مشکل تا یک ماه – در صورتی که پس از یک ماه مشکلات شبکه شما به صورت کامل حل نشد، شما یک ریال هم ضرر نمی کنید. شما به هیچ وجه مجبور نیستید هزینه ی اضافه پرداخت کنید. با یک تماس تمام وجه شما عودت داده می شود.

 بدون هزینه پنهان – ما هزینه ثابتی در قبال خدمات IT به همه مشتریان پیشنهاد می دهیم. بدون هیچ هزینه تعجب آور جدید یا پنهان، شما به کار خود تمرکز کنید.

 اگر مشکلی برای بار اول حل نشد، نیازی نیست برای دفعات بعد و بعدی پولی پرداخت کنید – آیا تا به حال برای راه اندازی یا تعمیر به شرکتی پول پرداخت کرده اید و مجبور شدید برای راه اندازی مجدد یا تعمیر مجدد آن بارها و بارها پول پرداخت کنید؟ ممکن است رقبای ما 2 یا حتی 3 بار بابت انجام کاری به شما فاکتور داده باشند، در حالی که ما همان بار اول کار را درست انجام می دهیم.
اگر مجبور شویم برای انجام کار برگردیم، شما پولی پرداخت نمی کنید.

ما مشکل را رایگان حل می کنیم، بدون توجه به اینکه چقدر طول می کشد.

 همیشه یک کارشناس پاسخگوی شماست – قول می دهیم در ساعات کاری صدای ضبط شده ای وجود نداشته باشد. ما کاملا مطمئن هستیم که تمام تماس های شما در مورد پشتیبانی شبکه را در ساعات کاری پاسخ می دهیم که اگر اینگونه نباشداعتبار خود و همچنین حمایت شما را از دست خواهیم داد.

 تمامی کارمندان ما قابل اعتماد هستند – امنیت اطلاعات و حفظ اسرار کاری شما برای ما اهمیت ویژه ای دارد. بررسی دقیق گذشته کارمندان و همچنین دریافت تعهد و وثیقه، یکی از شرایط استخدام در شرکت ساینا ارتباط پژواک است.

پشتیبانی جامع

پشتیبانی کامل برای شرکت هایی که کارشناس شبکه در اختیار ندارند طراحی شده است و مناسب کسانی می باشد که ترجیح می دهند به فعالیت های خود تمرکز داشته باشند.
با پشیتبانی جامع ما مسئولیت تمام نیازهای IT مشتریانمان را به عهده می گیریم، بازدید های دوره ای پیرامون خدمات IT، ارائه مشاور IT در طول مدت همکاری و همچنین ارائه خدمات ارزش افزوده.
در مقایسه با هزینه های قبلی با ساینا ارتباط پژواک خدمات بیشتری دریافت خواهید کرد.
 

 خدماتمان را چگونه ارائه می دهیم؟

ما معتقدیم این ها تنها برخی از ویژگی هایی است که خدمات ما را متمایز و کم نظیر می کند:

 خدمت منحصر به فرد ما صرف کمترین زمان برای مراجعه و رفع مشکل برای مشتریان است.( مراجعه در هر نقطه از تهران )
 تمرکز بر رضایت مشتری و نه فقط ارائه خدمات فنی، از معیار اصلی ما برای حفظ مشتریانمان است.
 ارائه گزارش شفاف از تمام جوانب خدمات.
 کارشناسان آموزش دیده و مجرب.
 انعطاف پذیری در ارائه خدمات، که دقیقاً متناسب با نوع کسب و کار و نیاز شما طراحی می شود.
 قیمت های رقابتی در قبال خدمات حرفه ای.
 خدمات مکمل و همکاران متخصص برای برآورده کردن نیازهای IT شما.

ساینا ارتباط پژواک تلاش می کند مشتریان دغدغه ای از بابت مسائل ITنداشته باشند و با خیالی آسوده به کسب و کارشان تمرکز کنند، ما برای این هدف 3 سال تلاش کرده ایم و اعتقاد داریم که تلاش ما هم برای خودمان و هم برای مشتریانمان مثمر ثمر خواهد بود.

اگر شما تصمیمی جدی برای گرفتن گزارش از وضعیت واقعی شبکه خود دارید و یا به دنبال راه کارهای جدید IT هستید، ساینا ارتباط پژواک می تواند طی بازدید و ارائه گزارش و مشاوره رایگان رضایت خاطر شما را فراهم نماید. خدمات پشتیبانی ساینا ارتباط پژواک توسط یک تیم از کارشناسان مجرب ویژه مشتریان ارائه می شود که از طریق پشتیبانی تلفنی و اینترنت نیز شما را حمایت می کنند.
 
 برخی می خواهند یک نیروی مقیم در شرکت خود داشته باشند.
 برخی می خواهند شبکه شان توسط کارشناس ما از راه دور کنترل شود.
 برخی از مشتریان یک قرارداد ماهانه را را انتخاب می کنند که هزینه تمام خدمات در آن ثابت است.
 برخی نیز طی یک قرارداد با کد اشتراک بنا به نوع خدمات دستمزد خدمات را پرداخت می کنند.

روی هم رفته در ارائه خدمات انعطاف پذیر هستیم و خدماتی مختص نیازهای شما ارائه می دهیم.


همه کارشناسان ساینا ارتباط پژواک برای برقراری ارتباط موثر با شرکت ها در تمام سطوح از دانش فنی مشتریان آموزش دیده اند. آنها تلاش خواهند کرد تا دانش فنی مشتریانی را که نیاز به آموزش در زمینه IT دارند را نیز به سطح قابل قبولی برسانند.

پشتیبانی مکمل

جدا از خدمات اصلی – خدمات تکمیلی نیز برای نیازهای تخصصی مشتریان طراحی شده است. در این بخش، برخی مشتریان برای دریافت خدمات خاص مانند: مدیریت شبکه و یا حمایت از مدیر شبکه خود به سمت ما می آیند. در حالیکه دیگران ما را به عنوان یک منبع انعطاف پذیر در کنار خود می بینند. همکاری مشترک با مدیر شبکه و ارائه خدمات جانبی و مشاوره جهت تکمیل فعالیت های مدیر شبکه مقیم می تواند گزینه ای مناسب باشد.

 تیم فنی ساینا ارتباط پژواک و مدیر IT شبکه شما می توانند دید باز تری به وضعیت سیستم های شما خواهند داشت و برای رفع مشکلات شبکه و ارتقای آن با هم همکاری خواهند کرد.

 مشتریان خدمات پشتیبانی تکمیلی می توانند با انتخاب از لیست خدمات ما زمینه تغییر موثر را در ساختار شبکه خود فراهم آورند. علاوه بر این برای برخی از مشتریان توصیه هایی در زمینه خدمات اطلاعات کسب و کار داریم. در این جا توصیه های ما به تیم مدیریت کمک می کند اطلاعات بیشتری را برای بهبود روند کاری خود در اختیار داشته باشند. همچنین ما پیشنهادهایی برای پیاده سازی فناوری تلفنی ارائه می کنیم. یکپارچه سازی آنها با شبکه داده های موجود برای بدست آوردن راه حل های کاملاٌ مناسب. نکته کلیدی برای مشتریان خدمات مکمل این است که آنها تصمیم بگیرند چه خدماتی و چه زمانی نیاز دارند.

برخی از خدمات این بخش به شرح زیر می باشد :

 انجام بازدیدهای منظم و اصولی جهت كاهش مشكلات احتمالی
 مستند سازی و ایجاد شناسنامه برای تجهیزات شبکه و کامپیوترها
 تامين و تعمير قطعات كامپيوتري ، تجهيزات شبكه ، قطعات جانبي مانند پرينتر ، اسكنر ، مانيتور و . . .
 توسعه بخش غیر فعال و فعال شبکه
 نصب آنتی ويروس هاي معتبر و به روز رساني مداوم آنها
 تهیه نسخه پشتیبان برای سرورها و کامپیوتر کاربران
 بازبینی و ترمیم سرویس های نصب شده
 به روز رساني مداوم و حفاظت از سيستم عامل ها
 نصب نرم افزارهای جدید و ارتقای نرم افزارها به نسخه های جدیدتر
 اجراي سياست هاي امنيتي بر بستر استفاده از اينترنت به وسیله نرم افزار یا سخت افزار
 نصب سرويس هاي پايش اطلاعات مانند raid
 بازبيني مداوم و رفع اشكال بستر فيزيكي شبكه
 نصب نرم افزار كنترل فعاليتهاي كاربران در شبكه (Monitoring)
 بهينه سازي سرعت سيستم عامل و نرم افزارها
 كنترل ترافيك شبكه با استفاده از نرم افزارهاي مربوطه
 مشاوره در زمینه تهیه تجهیزات و استفاده از سرویس های جدید

 

اگر دوست دارید در مورد این خدمات بیشتر بدانید یا مایلید در مورد سایر خدمات مطلع شوید با ما تماس بگیرید و یا از طریق ایمیل با ما ارتباط برقرار کنید.
 

ارتباط با ما   طراحی وب سایت و نرم افزار    برخی از خدمات ما    ساینا ارتباط پژواک
آدرس:
تهران، خیابان ولیعصر،
بالاتر از عباس آباد، کوچه پردیس، ساختمان پردیس، پلاک 3، طبقه سوم، واحد 9

تلفکس:
 
  63 54 10 88 - 021
    21 56 10 88 - 021
    39 57 10 88 - 021
 
تولید اپلیكیشن و نرم افزار
طراحی پورتال سازمانی
طراحی سایت

 


 

    امنیت شبکه های داخلی
  بهینه سازی شبكه های موجود
  مجازی سازی
  پایش داده ها
  مانیتورینگ شبکه
  فروش تجهيزات سخت افزاری
  تعمیرات تخصصی سخت افزار
  بازیابی اطلاعات پاك شده
 
 


  چـــــرا ساینا ارتباط پژواک
  برخي از مشتريان ما

  مرکـــز دانلـــود


 

 
 

صفحه اصلی     اخبار     خدمات     پروژه ها     راهکارها      مقالات     درباره ما     تماس با ما


 
تمامی حقوق این سایت متعلق به ساینا ارتباط پژواک است.